sobota, 23 kwietnia 2016

Trudny powrót i miła niespodzianka

    Hej!

    Po długim czasie znowu tutaj... Brakowało mi pisania postów, ale czasem życie stawia przed nami trudne zadania, którym musimy sprostać. Było i nadal jest mi ciężko, ale całe szczęście mam wspaniałych przyjaciół, którzy są przy mnie i wspierają mnie. Jak w temacie, czas najwyższy na ćwiczenie, bo od samego siedzenia i oglądania seriali nic się nie zmieni.
   Dowiedziałam się, że zostałam nominowana do LBA za co serdecznie dziękuję <3 Gdy to zobaczyłam poczułam ogromnego kopa i dużą motywację :D Zanim odpowiem na pytania dodam jeszcze, że niedługo zaczną pojawiać się zdjęcia (jeśli uśmiechnę się do moich przyjaciółek z klasy wystarczająco szeroko XD ). Liczę, że jest jeszcze ktoś kto pamięta o blogu :)

A oto pytania od Einstainek:

1. Masz jakieś fobie?
Tak, strasznie boję się pająków i węży (jakoś nie umiem się tego pozbyć)

2. Jakie były twoje ulubione bajki w dzieciństwie?
Na ten temat mogłabym napisać całą książkę xd Było tego sporo, jednak myślę, że Disney wybił się ponad resztę (co zresztą widać po blogu :D )

3. Czy nadal oglądasz bajki?
Tak, tak, tak i tak! <3 Z bajek nigdy się nie wyrasta, po prostu z czasem dostrzega się inne rzeczy niż tylko fabuła.

4. Wolałabyś nie mieć brwi czy rzęs?
Hahahaha xd Siedzę od 5min i mam rozkminę co wybrać. Myślę, że bez rzęs dałabym radę :D

5. Czy farbowałaś sobie kiedyś włosy i jak tak to na jaki kolor?
Nigdy nie farbowałam swoich włosów i przyznam, że nie mam zamiaru (chyba, że osiwieję w wieku 25 lat ;p ). Uwielbiam mój kolor (podobno ciemny blond) raz złocisty raz ciemny :D

6. Wolisz spędzać czas z rodziną czy ze znajomymi?
Na chwilę obecną wybieram znajomych. Kocham moją porąbaną klasę :)

7. Jaki jest Twój sposób na nudę?
Książka, muzyka i dobre picie *-*

8. Jakich youtuberów oglądasz?
Różnie ale moimi stałymi punktami jest: alinarose, hobbistycznie, stylizacje, digitalgirlworld, beautyklove oraz freddy my love.

9. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Hmm... Myślę, że jak na razie to wybór liceum, choć jest wiele innych ważnych rzeczy to ta zapadła mi w pamięć.

10. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
NIE! Nigdy nie miałam tego w zwyczaju i (nie chcę nikogo urazić jestem po prostu zaintrygowana) nie mam pojęcia jak można to gryźć. Tyle bakterii bleee... A potem komuś to pożyczamy i bleee... (Tak, ja i moje krzywe spojrzenie na świat xd )

11. Piosenka tygodnia?
U mnie coś takiego nie funkcjonuje, zazwyczaj mam kilka piosenek, które męczę miesiąc xd Więc w tym miesiącu to: "Thinking out loud" Edda <3, piosenki Rachel Platten oraz Counterfeit xd (taki mix wszystkiego). I jakżebym mogła zapomnieć Bach, Mozart, Haydn, Vivaldi, Chopin, Beethoven i spółka (kochamy sprawdziany z WoKu <3 <3 ).

Sporo tego było i chyba czas żebym to ja kogoś nominowała :D


A oto moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Pies czy kot?
3. Ulubiona książka/seria książek?
4. Lubisz buty na obcasie?
5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
6. Wolisz sukienkę czy spodnie?
7. Jakie jest według Ciebie najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
9. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca/zespół?
10. Torba czy plecak do szkoły?
11. Wolisz iść na imprezę czy zostać w domu?

To chyba na tyle :D Mam nadzieję, że blog na nowo odżyje :)

11 komentarzy :

  1. Hehe tez czasem lubię usiąść i obejrzeć jakąś bajkę :D Dziękuję za nominację!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też boję się węży, no ogólnie brzydzę się ich :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo ciekawy, można się troszeczke o tobie dowiedzieć. Chętnie poczytam więcej takich postów :D
    PS: Właśnie skończyłam jeśc i oglądać bajki..jak to zazwyczaj w niedziele rano robię :D hehe
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba będzie mi miło jak zaobserwujesz :)
    Ten post zachęcił mnie do zostania z Tobą na dłużej, oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Bardzo chętnie zrobiłabym Q&A tylko nie wiem czy jest zainteresowanie (jeśli tak, piszcie pytania xd) Oczywiście obserwuję :D

      Usuń
  4. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :D That's great that somebody from other country found my blog. Of course I'll follow you. I hope you won't be disappointed :)

      Usuń
  5. Świetny post, w wolnej chwili zapraszam do poczytania. http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post! Zapraszam do mnie : stylowaahelixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajki 😍😍😍😍 kochammm
    Thinking Out Loud... oj, pamiętam teraz te fazę 😍 i miniaturka...
    Lecę dalej
    Pozdrawiam,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kiedyś zrobić maraton bajek *-* (np. na angielskim XD )

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka