piątek, 22 stycznia 2016

Belle


    Witajcie! Dziś na tapetę biorę Bellę. Przyznam się bez bicia, że już od dziecka była ona moją ulubioną księżniczką. Wiecznie zaczytana, marząca o podróżach i przygodzie, kochająca swoją rodzinę ponad wszystko. W każdym potrafiła dojrzeć coś więcej, poza całą aparycję. Uczy nas, że trzeba sięgać wyżej, marzyć, wierzyć i ufać.
    Gdy ktoś wspomina jej imię przed oczami pojawia mi się książka, całe stosy książek aż wreszcie biblioteka którą Adam (bardzo ciekawa kwestia książęcych imion. Dlaczego nikt ich nie pamięta? - Eryk i Alladyn się nie liczą) miał w swoim zamku.


    Zawsze marzyłam o własnej bibliotece w domu. Osobny pokój wypełniony od podłogi po sufit książkami, z wygodnym fotelem, w którym mogłabym czytać i zasypiać oraz małym stolikiem obok na zapas herbaty. Albo z tą cudowną ławeczką przy oknie.




    Osobiście jako zapalony mol książkowy uwielbiam wszystkie książki, ale to już kwestia gustu. Jednak twierdzę, że każdy powinien przeczytać klasykę, aby mieć świadomość tego co ukształtowało nasz współczesny świat. Oprócz książek Belli można też przypisać dobrą organizację - tak mi się przynajmniej wydaje. Dlatego właśnie chcę znaleźć jakiś kalendarz/planner gdzie będę wszystko zapisywała i notowała. Jeśli będę dobrze zorganizowana, będę miała więcej czasu na inne rzeczy.

A wy jesteście molami książkowymi? Posiadacie lub może jak ja, marzycie o prywatnej bibliotece? Korzystacie z kalendarzy? Macie ulubioną księżniczkę?

7 komentarzy :

  1. Z kalendarzy polecam " twój dziennik" bardzo ciekawie jest zrobiony :) Jestem wielkim molem książkowym gdyby nie szkoła to bym tylko czytała pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, nie sądziłam, że można przypisać Belli tak wiele pozytywnych cech. Jako dziecka lubiłam ją tylko, dlatego że była ładna haha i pewnie to zabrzmi bardzo płytko, ale wtedy nie wiedziałam, czym są wartości u człowieka :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie brzmi płytko :) wygląd to pierwsza rzecz którą się zauważa a w wieku 6 lat ciężko patrzeć na postaci z bajek pod innym kątem ;)

      Usuń
  3. Dokładnie, prywatna biblioteka to moje marzenie *u*

    bjutifiut-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem molem książkowym, choć od jakiegoś czasu czytam baaardzo dużo fanfiction :3
    Ogromna biblioteka zawsze była moim marzeniem 😍 i kolekcja wszystkich książek 😍😍😍😍
    Ulubiona księżniczka? Chyba nie mam... Ale kocham Roszpunkę i ogólnie Zaplątanych, jak na razie chyba ona jest moją ulubioną księżniczką... Patelnia 😍
    Niestety jestem strasznie niezorganizowana... bardzo dobrze wiesz jak to u mnie wygląda xD no i nie każdy jest człowiekiem renesansu jak Ty 😘 zastanawiałam się nad kupieniem kalendarza
    I ustaleniem "my daily rutine" 😍 (wiesz kogo zawsze słyszę kiedy to mówię? 😜)
    Lecę czytać dalej :3
    Pozdrawiam,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Roszpunka jest taka zakręcona XD I po raz kolejny powtarzam nie jestem człowiekiem renesansu :) "My daily rutine" (na początku zastanawiałam się nad wszystkimi vlogerami, a potem to olśnienie XD ), pani byłaby z nas dumna (English do you speak it?) :*

      Usuń
    2. Jesteś, jesteś i nie mów mi ze nie 😝 Of kors aj spik inglisz xD

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka