czwartek, 5 maja 2016

Zumba

 






    Jak już wcześniej pisałam, trzeba wziąć się do pracy. Mnie rozpiera energia, więc gdy przyjaciółka przypomniała mi o zumbie, pomyślałam, dlaczego nie? Przeszukałam wczoraj internet w poszukiwaniu czegoś prostego i chwytliwego (moja koordynacja nie ma się najlepiej, zwłaszcza na żywca. Znalazłam kilka filmików, które tutaj wstawię i zaczęłam "tańczyć" (tak, cudzysłów jest konieczny XD ). Staram się to robić minimum 30min (właśnie jestem po :D ) wedle zasady, że tłuszcz zasadniczy (z ud itd.) zaczynamy spalać dopiero po 30min wysiłku.
    Z czasem będę dodawać inne filmiki (jak już się ogarnie układ, to strasznie szybko się nudzą). Pogoda jest taka ładna, że mam ochotę wylegiwać się przez cały dzień (jak powiedział mój kolega "Siedząc też spala się kalorie, a na pewno więcej niż leżąc" :D ).










Jestem ciekawa jak długo wytrzymam :D
Buziaki
xoxo

5 komentarzy :

  1. Zumbaaa 😍 jeszcze "I don't like it, I love it" (nie ma to jak my dwie tańczące a reszta na materacu xD Ale i tak było fajnie xD)
    Tylko jeszcze muszę zebrać się w sobie... hmm
    Wieczorami! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Zumba jest świetna, ale ja tam wolę zajęcia na żywo z instruktorem :) Super energia :)
    Pozdrawiam

    czterydni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęcia z instruktorem są świetne, ale boję się, że moja koordynacja jest tak słaba, że nie wiedziałabym co się dzieje XD

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka