piątek, 20 maja 2016

Sweet seventeen

Ostatnie dni były tak zakręcone, że na nic nie miałam czasu. Sypiałam po 5h, w szkole wyglądałam jak trup. Ale cóż, ekstremalne sytuacje wymagają od nas ekstremalnych zachowań. W piątek 13 miałam swoje 17 urodziny, niby nic, ale dzięki dziewczynom z klasy ten dzień stał się wyjątkowy. Uknuły całą intrygę, w którą wciągnęły moją mamę i wychowawczynię. Poszłyśmy do naleśnikarni Manekin. O matko! Tak dobrych naleśników nie robi nawet moja mama (zwłaszcza to nadzienie - nutella, rafaello, orzechy i sos malinowy), niebo w gębie. Następnie poszłyśmy do parku gdzie spotkałyśmy starych znajomych. Jako prezent dostałam ochraniacze na kolana (niestety/stety zawsze grając w siatkówkę ląduję na kolanach). Dziś testowałam - potwierdzam upadki są mięciutkie (teraz obrywają inne części ciała xd ). Mama w ramach prezentu zapłaciła za emulsję do twarzy na wągry, trądzik i bizny potrądzikowe. Zobaczymy czy się sprawdzi, mam wobec niego spore oczekiwania.
Ciepłe dni nadchodzą, a ja patrzę na swoją garderobę i płaczę. Ponownie dostałam fazę na pastelowe kolory, które podobno mi pasują (ja się nie znam). Tak naprawdę w szafie mam jedną wielką tęczę, z której nic do siebie nie pasuje. Postanowiłam się przestawić na bardziej dziewczęce kolory, ale ostatnio nie kupuję, żadnych ubrań (tniemy w domu koszty). Po raz kolejny budzi się cukierkowa część mnie (która bądź co bądź sprawiła, że założyłam tego bloga). Ta sama część mnie na ostatniej lekcji chemii pokazała jak bardzo lubię kosmetyki i ich składy (coraz bardziej zastanawiam się nad jakąś chemią kosmetyczną albo kosmetologią, ale pozostaję wierna mat-fizowi. I co tu zrobić??). Mam jeszcze trochę czasu, ale jeśli pomysł z kosmetykami nie wypali to i tak będzie to moja pasja (oczywiście zaraz po muzyce xd ).

A wy jaki styl preferujecie?
Buziaki
xoxo

3 komentarze :

  1. Fajne znajome masz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą sama miałam 17lat... teraz już 19. O matko! To na prawdę straszne :D
    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Intryga specjalnie dla Ciebie :* Wiesz jak się pilnowalam kiedy pisałam z Tobą i cis ustalalam żeby nie pomylić konwersacji? 😝 Tylko nadal mam sobie za złe, że nie udało mi się napisać tego rozdziału -_-
    Myślę, że akurat Ty powinnaś właśnie w kierunku kosmetyków 😘 na chemii i tak są elementy fizyki ;)
    Ja zastanawiam się nad psychologią... Ale zobaczymy 😄
    Pozdrawiam,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka