niedziela, 24 stycznia 2016

Ariel



    Witajcie! Na początku chcę napisać, że założyłam blogowego fan page'a (wiem, że trochę wcześnie, ale cóż), a teraz wracamy do głównego tematu. Ostatnio pisałam o nieśmiałości, natomiast dzisiaj będzie coś, co być może choć trochę wam pomoże. Mianowicie chodzi mi o ubrania :) Chyba na początku muszę wyjaśnić co ma Arielka do ubrań oraz co ubrania mają do nieśmiałości. Już spieszę.

    Zacznę od drugiej kwestii. Macie czasem takie uczucie, że wstajecie z łóżka, podchodzicie do lustra i jesteście przekonane, że dziś będziecie wyglądać olśniewająco? (oczywiście bez uprzedniego przejrzenia mass mediów… Naprawdę oni potrafią tylko zepsuć humor. Same wyretuszowane panny, a nasza pewność siebie spada na łeb na szyję) Nie wiem czy jest to potwierdzone naukowo, ale jeśli nie to napiszę o tym pracę, ponieważ doświadczyłam tego na własnej skórze. Wasze samopoczucie w pewnym stopniu zależy od tego co macie na sobie, nie chodzi mi tu o dokładny krój, ale o sam fakt. Gdy zakładacie coś w czym czujecie się piękne, wierzcie mi właśnie świecicie olśniewającym światłem. Czujecie się dobrze i wyglądacie dobrze, jesteście chętne do działania i rozpromienione. To nie jest zwykły przesąd pustych panienek. Przecież, jeśli weźmiemy dziewczynę na co dzień ubierającą się w delikatne, pastelowe kolory i założymy na nią strój gotów to raczej szczęśliwie wyglądać nie będzie (chyba, że przez przypadek odkryjecie jej zamiłowanie to tego typu strojów). Warto przygotować ubranie wieczorem, tak aby na rano nie biegać i zakładać co popadnie (choć z własnego doświadczenia wiem jak to zazwyczaj wygląda). W dodatku usłyszenie komplementu potęguje nasze szczęście, dlatego warto mówić komplementy innym. Nie powinny one być wymuszone i przemyślane, dajmy się ponieść chwili. Podoba Ci się fryzura koleżanki? Powiedz jej to, poprawisz jej humor do końca dnia :)

    Wracając do tematu syrenki, to myślę, że powiązanie można zauważyć bardzo szybko. Po przemienieniu w człowieka, Ariel została pozbawiona głosu, czyli pozostała jej tylko „mowa ciała”. Schludny ubiór na dworze królewskim jest przecież podstawą, a raczej w bieliźnie nie zauroczy księcia (przynajmniej tego dobrze wychowanego, o innych nie ma co myśleć). W bajce miała kilka kreacji, jednak najbardziej urzekła mnie ta cudowna sukienka z niebieską kokardą, którą miała w czasie pływania łódką (a może to przez ten romantyczny nastrój?).





A wy lubicie dobierać/przebierać/przymierzać ubrania? Dają wam pewność siebie?

PS W następnym poście dotyczącym Ariel zrobię kilka stylizacji, w związku z nadchodzącą wiosną. Mam nadzieję, że się wam spodobają :D


6 komentarzy :

  1. Bardzo fajny pomysł na bloga :D zupełni inny ^^
    Lubie się przebierać jak każdy :D
    grlfashion.blogspot.com
    poklikasz w linki u mnie ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobrze wyglądam jestem bardzo pewna siebie. :)
    To naprawdę się sprawdza!
    A co do Arielki, to moja ulubiona księżniczka! ♥
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TAK MAM! Jak wychodze gdzies i ubiore moje ulbione spodnie to czuje sie lepiej, jestem szczesliwsza bo lubie te spodnie dla tego ze sa wygodne ale tez dla tego ze bardzo fajnei na mnie leza co mysle ze 'fajnie wygladam' To co napisalas ma wiele sensu i akurat tyczy sie mnie.

    comocarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie lubię się przebierać, to potwierdzam, tak rzeczywiście jest, choć z moim pesymizmem nie wygląda to aż tak wspaniale, ze aż mówię sobie "jak to wspaniale dzisiaj wyglądam "
    Ale tak, zawsze kiedy mam jakiś ważny dzień, ubieram się w jakieś moje ulubione ciuchy, albo w takie, w których czuje się swobodnie
    Jeśli chodzi o komplementy w stosunku do innych koleżanek... zawsze 😄
    Pozdrawiam,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD Ja mam tak, że potrafię wstać, ubrać się i stwierdzam, że nie jest tak źle, po czym wychodzę do ludzi i widzę masę pięknych dziewczyn i już nie jestem taka ładna, oj nie
      Wiesz, nasze koszule są takie szałowe, że wszystkie wyglądamy cudnie ("no, zunifikuj się, załóż tę koszulę to będziesz ładna") XD

      Usuń
    2. Niektórzy, tak jak Asia, we wszystkim wyglądają ładnie, nawet w naszych szałowych koszulach :/ to takie niesprawiedliwe 😜

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka