piątek, 5 lutego 2016

Rapunzel - Oil



    Witajcie! Jak tylko dostałam paczuszkę w ręce, stwierdziłam, że muszę pokazać wam zawartość :D Otóż, jak mówi tytuł wpisu, chodzi o oleje. Dziś odebrałam moje zamawiane "naturalne kosmetyki" do włosów.
    Oleje zamówiłam na stronie firmy efavit <Klik> Produkują oni oleje na miejscu, a firma została polecona mi przez siostrę. Kupiłam olej migdałowy i kokosowy. Jestem bardzo zadowolona, schludnie zapakowane i opisane. Pachną przecudnie :) Olejować włosy będę raz w tygodniu w nocy z piątku na sobotę. Jestem ciekawa kiedy pojawią się pierwsze efekty. Całe szczęście, że w zapachu kokosa i migdałów się zakochałam, dzięki temu nie mam problemów z korzystaniem z nich. Muszę dodać, że nie jest to żaden chemiczny zapach, który po kilku użyciach przyprawia nas o mdłości, oleje są 100% naturalne.
    Olej kokosowy to wiaderko o pojemności 1000ml (wiem, że sporo. Na swoją obronę powiem, że oleju kokosowego można używać do smażenia, co wychodzi dużo zdrowiej niż normalne oleje z supermarketów). Jest w stanie stałym ale wystarczy zamoczyć go w ciepłej wodzie i od razu się roztopi. Natomiast olej migdałowy jest w szklanej butelce o pojemności 250ml. Do zestawu dorzucę olejek rycynowy (do kupienia w każdej aptece), który został mi jeszcze po zakupach mamy.











13 komentarzy :

  1. świetne produkty !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że używasz naturalnych produktów do włosów. Recenzja przydatna, zainteresowałaś mnie :)

    kolibera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na post dotyczący pierwszych efektów :)

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam olejku rycynowego przez 2 miesiące widac efekty, ale było z tym dużo zabawy :) nie mogę się doczekać postu dotyczącego pierwszych efektów u ciebie :) kokosowy bym sobie kupiła dużo słyszałam o nim :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ekstra!
    Jednak wolałabym się upewnić: firma testuje na zwierzętach? (mam hopla na tym punkcie i wole się upewnić)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie :) firma jest mała i produkują obok własnego domu. Dobrze, że zapytałaś, warto zawsze sprawdzić :D

      Usuń
  6. Po pierwszym użyciu będziesz miała miększe i bardziej błyszczące włosy :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Może wejdziesz na mój i ocenisz?

    mademoiselleozner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, ciekawe... może spróbuję... ciekawie się zapowiada :3
    A jeśli jeszcze dzięki temu będę miała włosy jak Roszpunka 😍😄😄😄
    Pozdrawiam,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to wszyscy się ze mnie śmieją, że biegam po domu z workiem foliowym na głowie, ale faktycznie włosy są bardziej miękkie ^^
      Ostatnio byłam tak zabiegana, że nawet nie miałam kiedy olejować włosów, więc trzeba do tego wrócić, bo oleje czekają :*

      Usuń
    2. A używasz migdałowego i kokosowego na zmianę czy oba na raz czy jak? ;D A jeśli się na któryś zdecydowalas to który lepiej wybrać?

      Usuń
  9. Naturalne metody są NAJLEPSZE! Pozdrawiam Cię ciepło i letnio, najlepszy czas na eksperymenty. :D A olej kokosowy jest najzdrowszy, można na nim smażyć i nie wywołuje raka jak rafinowane tanie oleje... :/ Baw się dobrze!
    zyczeszczescia.blogspot.com
    Kasia <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka