środa, 4 maja 2016

Workout plan



    Niestety pogoda nas nie rozpieszcza (przynajmniej w Wielkopolsce), dlatego przychodzę do was z moją playlistą, pełną energii. Do tego załączam nasz szkolny Jump Challenge (obowiązuje od pon do pt z wyłączeniem dni wolnych od szkoły). Oczywiście zachęcamy do zrobienia sobie zdjęć "przed i po" (szału nie będzie, bo to tyko 30 dni, ale zawsze dodatkowa dawka motywacji :) ). Warto również zrobić dokładne pomiary w obwodach i wejść na wagę. Z czasem zacznę dodawać więcej ćwiczeń (na razie moja kondycja leży i kwiczy, więc zaczynam na spokojnie). W weekendy również będę ćwiczyć, nwm jeszcze czy będzie to sobota czy niedziela (pamiętajmy o jednym dniu na "regenerację" - tsaaa, czyli dzień lenia xd ). Powoli zacznę przestawiać się również na zdrowe żywienie i odpowiednie nawodnienie (moje włosy są strasznie słabe więc trzeba nad tym popracować).

    Rozpiska:



    Playlista:




Kto się przyłączy do wyzwania?

Przesyłam wam mentalnie tyle pozytywnej energii ile potrzebujecie :D
Buziaki
xoxo

3 komentarze :

  1. Ja! XD Do zobaczenia w szkole :D

    Jak widać tutaj ślad się zaciera... jednak nie myśl ze nie będę obserwować! Teraz to będzie nasz motywator 😃 i ja Cię będę motywować do kolejnych postów 😄
    Mówię Ci, jeszcze będziemy miały figury jak Aurora czy Jasmina 😍 i będzie bosko
    Pozdrawiam Cię serdecznie kochana, życzę weny i wytrwania przy swoich postanowieniach,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę jedyną skakającą na holu ;P
      Damy radę, trzeba się wziąć za siebie
      Z cyklu moje cytaty z wiarygodnego źródła:
      "Brać się do roboty"
      ("Let's get down to business" - skąd my znamy to wyrażenie? Czekaj, czekaj to było w jakiejś piosence :D )

      Usuń
    2. Mulan 😍
      Będziemy obie skakać 😁

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka