sobota, 7 maja 2016

Organization


               Ostatnio miałam sporo wolnego. Uświadomiłam sobie, że zaraz będzie koniec roku szkolnego i niedługo zacznę drugą klasę (tak, wiem odkryłam Amerykę J ). Przy tej okazji przypomniałam sobie jak duże (organizacyjne) plany miałam w stosunku do pierwszej liceum. Obiecałam sobie założyć kalendarz, w którym będę wszystko zapisywać, aby nie zapomnieć o żadnej kartkówce czy zadaniu domowym. Miałam być ogarnięta, zwarta i gotowa… A wyszło jak zawsze.

               Sporym problemem było znalezienie odpowiedniego kalendarza/organizatora. Szukałam czegoś wyjątkowego, w choć małym stopniu spersonalizowanego, były plany zrobienia czegoś takiego samemu (w końcu, czego ja nie zrobię XD ). Jednak nie zdążyłam, nie miałam odpowiednich materiałów ani nakładów pieniężnych. Nie stać mnie na taki luksus jak słynny Filofax czy inne personal planner’y.

               Przeszukiwałam dziś odmęty internetu (bo czego się nie robi by nie uczyć się historii) i znalazłam coś cudownego. Mianowicie taki oto różowy planner A5 z Aliexpress :D Według mnie jest cudowny (uwielbiam pastelowe kolory ^^). Do tego przygarnęłabym wkłady z złotymi/różowymi akcentami, co idealnie by pasowało. Niestety jest trochę zbyt drogi, by prosić o niego przyjaciółki, a rodzice twierdzą, że to strata pieniędzy. Możliwe, ale myślę, że z ładnego i estetycznego kalendarza korzysta się dużo chętniej J Dodatkowo, w przyszłości wystarczy dokupić tylko wkłady.



               Oczywiście takie kalendarze w formie zeszytu również prezentują się ślicznie, jednak nie mogłam znaleźć takiego, jaki bym chciała (to zdjęcie zeszytu). Zeszyt świetny na język polski XD



               Ach, gdybym tylko miała takie cudo…



A wam jak się podobają?

Buziaki
xoxo

2 komentarze :

  1. Są całkiem fajne :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci ze ja też miałam plany xD
    Ale na planach się skończyło :')
    Wiesz, gdyby moje pieniądze ze zleceń nie były podejrzane to bym Ci kupiła ;) :3 Trzymam je jednak na CZARNĄ godzinę :D Hehehe moje porąbane poczucie humoru ;P
    Ładne :* Podobają mi się ;)
    Do polskiego xD 😄
    Pozdrawiam Cię i życzę weny,
    Miona 😘

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka